Časté dotazy

Nenašli jste zde odpověď na svůj dotaz?

Jaké pojištění je v ceně zájezdu?

Vzhledem k aktuální situaci týkající se onemocnění Covid-19 změnila ERV Evropská pojišťovna podmínky pro sjednávání pojistek léčebných výloh. Standardně je v ceně většiny našich zájezdů zahrnuto cestovní pojištění BASIC od ERV Evropské pojišťovny. Tento produkt bohužel nelze aktuálně sjednávat, protože nereflektuje situaci spojenou se současnou pandemií. Při cestách do zahraničí je potřeba si uvědomit rizika spojená  s možnými výlohami souvisejícími s onemocněním Covid-19 a s tím spojenou karanténou. Z tohoto důvodu nabízíme klientům ve spolupráci s ERV Evropskou pojišťovnou  pojištění léčebných výloh i storna zájezdu, které v dané míře zahrnuje i pojištění  rizik spojených s onemocněním Covid-19 (podrobněji v pojistných podmínkách níže). Pojistka je sjednávána individuálně pro každého klienta a také pro konkrétní destinaci.

V případě, že se jedná o katalogový zájezd, kde je pojištění BASIC zahrnuto v ceně zájezdu, bude od ceny vypočtené pojistky odečtena částka, která je kalkulována v ceně zájezdu na pojištění. V případě, že se jedná o nekatalogovou nabídku, kde není pojištění v ceně, můžeme samozřejmě nabídnout stejné produkty, v tomto případě pojistné hradí klient v plné výši.

U některých trekových zájezdů je připojištění na vysokohorskou turistiku povinné (vždy uvedeno v informacích o zájezdu v oddíle Cena nezahrnuje). Toto připojištění si lze sjednat samostatně, nebo využít naší nabídky od ERV Evropské pojišťovny. Do ceny zájezdů pořádaných některými z partnerských cestovních kanceláří není cestovní pojištění zahrnuto (vždy uvedeno v informacích o zájezdu v oddíle Cena nezahrnuje). V takovém případě nabízíme jiné možnosti sjednání kvalitního cestovního pojištění u ERV Evropské pojišťovny, a.s.

Všechny informace k cestovnímu pojištění

Související témata

Nenašli jste zde odpověď na svůj dotaz?

Zeptejte se

Pošlete nám svůj dotaz prostřednictvím tohoto formuláře a my Vám nejpozději do 24 hodin odpovíme.

Děkujeme, dotaz byl úspěšně odeslán. Reagovat budeme co možná nejdříve (v pracovní dny to bývá většinou do 24 hodin).
Litujeme, ale dotaz nemohl být odeslán. Zkuste to prosím později.

Své české telefonní číslo zadejte s mezinárodní předvolbou, nebo bez ní. U zahraničních telefonních čísel nezapomeňte tuto předvolbu zadat!

?

* Vyplnění položek označených hvězdičkou je pro odeslání formuláře nezbytné.