Časté dotazy

Nenašli jste zde odpověď na svůj dotaz?

Jak mám postupovat v případě reklamace?

V případě reklamace některé služby zájezdu, postupujte dle reklamačního řádu.

Ke stažení: Reklamační řád

Nenašli jste zde odpověď na svůj dotaz?

Zeptejte se

Pošlete nám svůj dotaz prostřednictvím tohoto formuláře a my Vám nejpozději do 24 hodin odpovíme.

Děkujeme, dotaz byl úspěšně odeslán. Reagovat budeme co možná nejdříve (v pracovní dny to bývá většinou do 24 hodin).
Litujeme, ale dotaz nemohl být odeslán. Zkuste to prosím později.

Své české telefonní číslo zadejte s mezinárodní předvolbou, nebo bez ní. U zahraničních telefonních čísel nezapomeňte tuto předvolbu zadat!

?

* Vyplnění položek označených hvězdičkou je pro odeslání formuláře nezbytné.