Časté dotazy

Nenašli jste zde odpověď na svůj dotaz?

Co když se zájezd zruší kvůli nedodržení minimálního počtu zákazníků na akci?

V případě zrušení zájezdu z důvodu nedodržení minimálního počtu zákazníků, je cestovní kancelář povinna Vás informovat o této skutečnosti nejméně 20 dní před odletem na zájezd. Obvykle Vám nabídneme náhradní zájezdy, které můžete absolvovat za příznivější cenu. Pokud si vyberete jiný zájezd, požádáme Vás o vyplnění nové Smlouvy o zájezdu a všechny slevy, které byly odsouhlaseny na Váš původní zájezd včetně slevy za zrušenou akci, budou zachovány. Základ pro výpočet slevy je katalogová cena nového zájezdu. Jestliže si z naší nabídky nevyberete, zašleme Vám zaplacenou zálohu zpět způsobem, který si dohodneme.

Související témata

Nenašli jste zde odpověď na svůj dotaz?

Zeptejte se

Pošlete nám svůj dotaz prostřednictvím tohoto formuláře a my Vám nejpozději do 24 hodin odpovíme.

Děkujeme, dotaz byl úspěšně odeslán. Reagovat budeme co možná nejdříve (v pracovní dny to bývá většinou do 24 hodin).
Litujeme, ale dotaz nemohl být odeslán. Zkuste to prosím později.

Své české telefonní číslo zadejte s mezinárodní předvolbou, nebo bez ní. U zahraničních telefonních čísel nezapomeňte tuto předvolbu zadat!

* Vyplnění položek označených hvězdičkou je pro odeslání formuláře nezbytné.