Časté dotazy

Nenašli jste zde odpověď na svůj dotaz?

Co když bude mít let zpoždění?

CK neručí za případné zpoždění a upozorňuje na možnost jeho vzniku z důvodu změny letového řádu, technických problémů, nepřízně počasí, apod. Zákazník by měl brát v potaz možnost vzniku zpoždění při plánování navazujících spojů, obchodních termínu či dovolené. CK neručí za případně vzniklou škodu v důsledku zpoždění a zákazníkovi v tomto případě nevzniká právo na odstoupení od Smlouvy o zájezdu. Zákazníkovi nevzniká právo na náhradu služeb, které v důsledku zpoždění nemohly být čerpány, ani za jakékoliv jiné vzniklé škody.

Související témata

Nenašli jste zde odpověď na svůj dotaz?

Zeptejte se

Pošlete nám svůj dotaz prostřednictvím tohoto formuláře a my Vám nejpozději do 24 hodin odpovíme.

Děkujeme, dotaz byl úspěšně odeslán. Reagovat budeme co možná nejdříve (v pracovní dny to bývá většinou do 24 hodin).
Litujeme, ale dotaz nemohl být odeslán. Zkuste to prosím později.

Své české telefonní číslo zadejte s mezinárodní předvolbou, nebo bez ní. U zahraničních telefonních čísel nezapomeňte tuto předvolbu zadat!

* Vyplnění položek označených hvězdičkou je pro odeslání formuláře nezbytné.