Zpětná vazba získaná od zákazníků po absolvování zájezdu prostřednictvím e-mailu nebo dotazníku spokojenosti.
Libor a Hanka N.
26.9.2013
Dobrý den,chtěli bychom poděkovat za nádherný červencový zájezd do Japonska. Musíme říct, že jsme od cesty do Japonska tolik nečekali, spíše cestujeme po méně rozvinutých zemích a z moderního Japonska jsme měli trochu obavy. Ale od návratu neuplyne den, abychom si na něco z cesty nevzpomněli a každý den se k Japonsku vracíme aspoň pár větami mezi sebou. Když pomineme všechna ta známá a nádherná navštívená místa z programu, tak se nám stýská i po tak obyčejných věcech, jako je udon nebo rámen v lidové restauraci s výběrem přes automat, nákup svačiny v combini 7/11, cestování v šinkanzenu nebo zahájení a konce dne cestou po nádraží v Ósace od turniketů JR kolem plastových maket jídel, chobotnicových kuliček a masových knedlíčků s hořčicí. A když jsme viděli v katalogu, co ještě je v Japonsku dalšího k vidění, tak vůbec nevylučujeme, že si někdy dáme pokračování, což nás obvykle hned po návratu nenapadá. Obrovský a zcela zásadní podíl na úspěchu zájezdu měla průvodkyně Hanka Dušáková. Nelze neobdivovat její úžasnou znalost Japonska, plynulou japonštinu slovem i písmem, orientaci v nesmírně složitém systému místní dopravy a znalost japonských reálií vůbec. A samozřejmě její až osobní vztah k Japonsku, který se úspěšně snaží přenášet na ostatní. Takže to poděkování patří hlavně jí.