Časté dotazy

Nenašli jste zde odpověď na svůj dotaz?

Jaké jsou možnosti, když se zájezd nerealizuje kvůli koronavirové pandémii?

Pokud původní zájezd nemůže být realizován, je prioritou nabídnout akci v náhradním termínu. Náklady vzniklé posunem termínu nese CK. Druhou možností je vystavení poukazu na Vámi uhrazené platby s využitím na nový zájezd. Vystavované poukazy jsou v souladu se zákonem známým jako Lex voucher nebo za podmínek dle Občanského zákoníku.

Klienty s pozdějšími odlety v létě a na podzim prosíme o trpělivost. Zálohy jsou u nás v bezpečí, není nutné zájezdy předčasně rušit. I naše cestovní kancelář je ze zákona pojištěna proti úpadku, pojištění bezpečně kryje 100% uhrazených plateb. Pro Váš klid jsme pozastavili povinnost doplatit cenu zájezdu do 40 dní před odjezdem.  V případě, že realizace akce bude možná, budete k doplatku neprodleně vyzváni.

V případě, že se rozhodnete svoji účast na zájezdu zrušit, nabízíme několik variant řešení. Záleží jen na Vás, pro kterou z možností se rozhodnete. V této chvíli je pro Vás však nejlepší s rozhodnutím počkat.

Nenašli jste zde odpověď na svůj dotaz?

Zeptejte se

Pošlete nám svůj dotaz prostřednictvím tohoto formuláře a my Vám nejpozději do 24 hodin odpovíme.

Děkujeme, dotaz byl úspěšně odeslán. Reagovat budeme co možná nejdříve (v pracovní dny to bývá většinou do 24 hodin).
Litujeme, ale dotaz nemohl být odeslán. Zkuste to prosím později.

Své české telefonní číslo zadejte s mezinárodní předvolbou, nebo bez ní. U zahraničních telefonních čísel nezapomeňte tuto předvolbu zadat!

?

* Vyplnění položek označených hvězdičkou je pro odeslání formuláře nezbytné.