Často kladené otázky

 

Jak se mohu přihlásit na zájezd?

  1. Ověřte si, zda je na vybraném zájezdu ještě volné místo. 
  2. Vyplňte Smlouvu o zájezdu (on-line či vytiskněte a vypište) a zašlete nám ji. Potvrzenou kopii Vám pošleme a požádáme o uhrazení zálohy.
  3. Zaplaťe zálohu.
  4. Doplatek zájezdu je nutné uhradit nejpozději k datu uvedenému v Podrobných pokynech k zájezdu, které zákazník obdrží obvykle 7 týdnů před odletem. 

Podrobnější informace, jak se přihlásit na zájezd naleznete ZDE.

Kdy se přihlásit na zájezd?

Nechceme organizovat masové zájezdy, respektujeme vaše soukromí a omezený čas na poznávání. Někdy může být limitující počet míst v dopravních prostředcích či náročnost akce. Dalším důvodem k brzkému přihlášení na zájezd je i nezbytnost včas a kvalitně zajistit rezervaci služeb v zahraničí (letenky, ubytování, fakultativní aktivity, apod.). Za včasné přihlášení nabízíme výrazné slevy.

Pokud máte vlastní skupinku, kontaktujte nás. Rádi připravíme program dle vašich přání, nebo jiný termín katalogového zájezdu.

Dá se udělat rezervace místa na zájezdu?

Ověřte si, zda jsou v zájezdu volná místa. Rezervace volného místa do určitého data je možné udělat telefonicky či písemně. Pokud se do smluveného data neozvete, rezervace může být zrušena.

Kdy mám místo na zájezdu skutečně potvrzené?

Vaše Smlouva o zájezdu se stává závaznou až po uhrazení zálohy, splatné v den doručení potvrzené Smlouvy o zájezdu ze strany CK. Záloha na zájezd se hradí ve výši 30 000 Kč za osobu u zájezdů s cenou do 60 000 Kč a 40 000 Kč u zájezdů s cenou nad 60 000 Kč.

Jakým způsobem mohu zaplatit zálohu a doplatek?

Platbu je možné provést v hotovosti, poštovní poukázkou na adresu Livingstone s.r.o., Dominikánské nám. 5, Brno 602 00 nebo bankovním převodem na náš účet číslo 176661005/0300 u ČSOB, pobočka Brno, Joštova 5. Konstantní symbol je 0308, variabilní symbol je Vaše rodné číslo (prvních 6 číslic). Specifický symbol je číslo zájezdu. Platba platebními kartami není možná.

Lze vystavit fakturu za zájezd?

Na vystavení faktury je potřeba se předem dohodnout. Na naši adresu zašlete přesné fakturační údaje, uveďte jména osob, za jejichž platbu má být faktura vystavena. Můžeme vystavit fakturu na celkovou částku za zájezd nebo na její část. Ve znění faktury musí být uveden rozsah služeb a destinace, kde je zajištění služeb prováděno. Upozorňujeme, že faktury dodatečně k již uskutečněným cestám nevystavujeme.

Do kdy je potřeba uhradit doplatek?

Doplatek zájezdu je nutné uhradit nejpozději k datu uvedenému v Podrobných pokynech k zájezdu, které zákazník obdrží obvykle 7 týdnů před odletem.  Způsob úhrady doplatku je totožný jako u zálohy. V Podrobných pokynech k zájezdu naleznete také informace o Vašem odletu a příletu, srazu na letišti, informace o potřebných vízech. Vše Vám bude zasláno na Váš email, případně poštou na adresu, kterou jste uvedli na přihlášku.

Jaké pojištění je v ceně zájezdu?

U všech zájezdů pořádaných CK Livingstone je pojištění léčebných výloh již zahrnuto do ceny zájezdu. V ceně zájezdu je základní cestovní pojištění BASIC, které se vztahuje na úhradu léčebných výloh v zahraničí až do částky 5,4 mil. Kč na službu EuroAlarm – aktivní asistenci 24 hodin denně (zajištění lékařského převozu, repatriace a přivolání opatrovníka). Kartičku pojištění obdržíte před odletem. Délka pojištění odpovídá délce zájezdu. Bližší informace naleznete v našem katalogu nebo na www.ervpojistovna.cz. Pro zájezdy, jejichž součástí je vysokohorská turistika, je zákazník povinnen sjednat sipřipojištění na vysokohorskou turistiku samostatně nebo může využít  připojištění OPTIMAL SPORT. Pokud je zájezd pořádán partnerskou cestovní kanceláří, nabídneme Vám jiné možnosti sjednání cestovního pojištění.

Co je to připojištění COMFORT, OPTIMAL a OPTIMAL SPORT?

Prostřednictvím naší cestovní kanceláře si můžete sjednat připojištění.  Doporučujeme sjednat si připojištění podle vlastní potřeby pro pojištění zavazadel, storna zájezdu, atd. Podrobnosti o rozsahu pojištění a připojištění, pojistných nebezpečích, pojistném plnění, způsobech zániku pojištění, výlukách a postupech při škodné události jsou uvedeny v Pojistných podmínkách sjednaného pojištění (produktové varianty), které jsou součástí Smlouvy o zájezdu a také uveřejněny na www.livingstone.cz. Cena připojištění se liší dle ceny zájezdu. U zájezdů s katalogovou cenou do 50 000 Kč je cena připojištění COMFORT 990 Kč (na dobu 30 dnů). U zájezdů s katalogovou cenou vyšší než 50 000 Kč je cena připojištění OPTIMAL 1490 Kč (na dobu 30 dnů).

U akcí, jejichž součástí je vysokohorská turistika, je povinné, aby zákazník uzavřel připojištění na vysokohorskou turistiku. CK nabízí možnost připojištění OPTIMAL SPORT. Součástí tohoto připojištění je i pojištění storna zájezdu, cena připojištění OPTIMAL SPORT je 1800 Kč (na dobu 30 dnů). V případě, že je pro zájezd povinné připojištění na vysokohorskou turistiku, je zákazník povinen doložit doklad o pojištění.

 Jaké potřebuji cestovní doklady?

Na všechny naše cesty potřebujete platný cestovní pas. Zkontrolujte si svůj cestovní pas! Do exotickýxh destinací se vyžaduje platnost 6 měsíců po ukončení cesty a také dostatečný počet volných stránek na víza i razítka. Do některých destinací je vyžadován biometrický pas.

Cestuji sám. Musím platit příplatek za jednolůžkový pokoj?

Mnoho našich zákazníků cestuje samostatně. Máte na výběr dvě možnosti. Žádat na přihlášce doobsazení, v takovém případě se snažíme maximálně vyhovět a najít jiného samostatného cestovatele, se kterým budete sdílet pokoj. Pokud se nám to nepodaří, budeme ve finální kalkulaci účtovat téměř u všech zájezdů doplatek za jednolůžkový pokoj. Jestliže cestujete sami a vyžadujete jednolůžkový pokoj, ve většině případech Vám jej zajistíme za příplatek. Tuto skutečnost je třeba poznamenat ve Smlouvě o zájezdu. U zájezdů jsou příplatky za jednolůžkový pokoj uvedeny v naší nabídce, v odstavci Cena nezahrnuje.

Cestujeme jako tříčlenná rodina. Je možné ubytování v třílůžkovém pokoji?

Standardem ubytovacích kapacit jsou dvoulůžkové pokoje. Podmínky každé destinace se liší. V mnoha případech je možné zajistit i třílůžkový pokoj. Obraťte se na nás s touto žádostí a my možnosti v příslušné destinaci prověříme.

Kdy a jakým způsobem mi předáte podrobné informace o zájezdu – odlety a přílety, jakou se letí leteckou společností, co s sebou, apod.?

Obvykle nejpozději 7 týdnů před odletem Vám zašleme Podrobné infomace k zájezdu s rozpisem letů, srazu na letišti, finální kalkuací k zájezdu a Informační dopis k zájezdu.  Pokyny zasíláme obvykle emailem, vyjímečně na poštovní adresu, kterou jste uvedli na přihlášce.

Jakým způsobem se budu na zájezdu stravovat?

Součástí poznávání exotických zemí je i seznámení s místní kuchyní. Pokud není stravování zahrnuto do ceny zájezdu, bude Vám náš průvodce nápomocen s výběrem restaurací. Bude Vás informovat o místních specialitách a možnostech nakupování. Ve většině destinací není se stravováním žádný problém. Pouze v některých případech například na treku v horách je potřeba si samostatně uvařit. Na tuto skutečnost budete upozorněni v podrobných informacích k zájezdu. Do některých zemí platí zákaz dovozu potravin (např. Austrálie, Nový Zéland, USA,...).

Co očkování a zdravotní prevence na cestách?

S cestami do exotických zemí často souvisí i zvláštní zdravotní opatření. Do některých zemí je vyžadováno povinné očkování, jiná se doporučují. Užívání léků a očkování jakéhokoli druhu je třeba konzultovat s odborným lékařem nebo na hygienické stanici. Pro vaši základní orientaci mohou sloužit také webové stránky www.domuvezdravi.cz. Se žádostí o odbornou konzultaci se můžete obrátit na specializovaná centra cestovní medicíny.  Jejich síť najdete po celé České republice - Praha, Brno, Ostrava, Olomouc, Plzeň, Zlín, Hradec Králové, Pardubice a další. Adresy a kontakty jsou uvedeny na www.ockovacicentrum.cz. Konzultaci můžete absolvovat ZDARMA na základě „Konzultační karty“, kterou naleznete ZDE nebo Vám ji rádi zašleme.

Mimo tato pracoviště se můžete v BRNĚ obrátit na ambulanci cestovní medicíny MUDr. Vladimír Strakrle,

Údolní 16 (vchodem lékárny do I.patra), Brno tel. 545 240 743, http://www.strakrle.com/, v PRAZE na Centrum cestovní medicíny, Havelská 14, Praha 1, tel. 222 094 121, http://www.medpharm.cz/.

Podstatná a dlouhodobě účinná je prevence proti hepatitidě A (event. B) a břišnímu tyfu. Do některých oblastí jsou doporučená antimalarika.

Je nutné, abyste měli s sebou v příruční lékárničce kromě dostatečné zásoby léků, které pravidelně užíváte, alespoň některé základní potřeby pro první pomoc (sterilní obinadlo, náplast, antiseptikum, elastické obinadlo, dezinfekce pro ošetření drobných poranění); bolesti, teplota, nachlazení, bolest v krku desinfekce krku, nosní kapky, oční kapky,střevní potíže, alergie, cestovní nevolnost; kožní plísně; léky na štípnutí hmyzem; Repelent; Opalovací krém; krém na spáleniny; případně malý teploměr. Případně antimalarika (konzultujte s lékařem). Nezapomeňte před odjezdem navštívit kromě svého lékaře i zubaře.

Na většině navštívených míst je možné zakoupit pitnou vodu v originál uzavřených láhvích, ale ani ta nemusí byt stoprocentně bezpečná. Nedoporučuje se konzumovat nápoje s ledem. Během treku v horách budeme odkázáni na přírodní zdroje či vlastní zásoby. Při cestách do odlehlých oblastí je možné si pořídit přenosný filtr na přípravu pitné vody, např. značky Katadyn.  Vizuálně čirou vodu je možné také chemicky dezinfikovat (přípravky na desinfekci vody je možné zakoupit v lékárně) nebo sterilizovat převařením.

Co když do mnou zvolené destinace potřebuji víza?

Pro návštěvu některých destinací je stále potřeba vyřídit si vstupní víza. Cestovní formality - víza si můžete zajistit samostatně nebo prostřednictvím naší cestovní kanceláře, a to za poplatek 300 Kč za jedno vízum, pokud je ambasáda příslušné země v Praze nebo 600 Kč, pokud mají země svá zastoupení v jiných zemích (Berlín, Vídeň, Londýn, apod.). V dostatečném časovém předstihu Vás upozorníme, jaká víza jsou potřeba a jaké doklady jsou nezbytně nutné k vyřízení víz. Do exotickýxh destinací se vyžaduje platnost  pasu 6 měsíců po ukončení cesty a také dostatečný počet volných stránek (obvykle nejméně 2) na víza i razítka. Do některých destinací je vyžadován biometrický pas.

Pokud je nutné pro vstup do země mít víza (s výjimkou USA a Austrálie) pomohou Vám naši pracovníci s jejich vyřízením. Vízové formuláře tvoří obvykle přílohu Podrobných pokynů k zájezdu. Pokud zákazník nedoručí vše potřebné (platný cestovní pas, příslušný počet fotografií, vyplněné formuláře, případně další doklady požadované ambasádou) do data uvedeném v Podrobných pokynech k zájezdu, může cestovní kancelář odmítnout vízum zprostředkovat. V případě, že jste cizí státní příslušník, je třeba ověřit si u příslušného úřadu, jaké vstupní formality musíte pro vstup do dané země splňovat.

Cestovní kancelář Livingstone není garantem toho, zda Vám příslušný zastupitelský úřad víza udělí. Je to plně v jeho kompetenci a CK Livingstone nenese žádnou zodpovědnost, pokud kvůli neudělení víza, nebudete moci cestu absolvovat.

Kdy od cestovní kanceláře obdržíme všechny potřebné dokumenty (pas, letenku, kartičku pojištěnce, apod.)?

Všechny potřebné doklady obdržíte na letišti před odletem od pracovníka naší CK. Pokud se odbavujete na letišti sami, zašleme Vám vše poštou.

Co cena zájezdu nezahrnuje? Jaké budu potřebovat kapesné? Mám si vzít hotovost nebo kreditní kartu?

Odpovědi na tyto otázky naleznete v Informačním dopise, který obdržíte obvykle 7 týdnů před odletem. Obecně platí, že jako měna jsou nejlepší americké dolary vydané po roce 2006 nebo EUR. V mnoha zemích je možné použít mezinárodní „embosované“ platební karty. Ve větších městech bývají k dispozici bankomaty.

V Informačních dopisech uvádíme sumu, kterou doporučujeme jako minimální kapesné, které bude potřeba k uhrazení vstupů, odletových tax z dané destinace, k nákupu jídla či k zakoupení víza v případě, že je možné ho obdržet až při vstupu do země. Záleží však na Vás, kolik suvenýrů si z dané země budete chtít odvézt, či si každý večer dopřejete láhev kvalitního vína. Výše kapesného je velmi individuální záležitostí. Doporučujeme si vzít minimálně polovinu doporučeného kapesného v hotovosti.

Je mezinárodní letenka vždy v ceně zájezdu? Odkud mohu letět?

Letecká doprava je součástí ceny zájezdu, pokud není uvedeno jinak. CK pro zákazníka jeho jménem na základě uzavření SZ zajistí u dodavatele nákup letenek na linkové lety leteckých společností. Ceny letenek a letištních tax, které jsou zahrnuty do ceny zájezdu, jsou tvořeny na základě ceníků známých v době tvorby katalogu. Storna a změny letenek vycházejí z podmínek jednotlivých leteckých společností. U většiny zájezdů se snažíme využívat tzv. skupinových rezervací. V letadle konkrétní letecké společnosti máme rezervován určitý počet míst. Pokud tuto informaci již známe, rádi vám sdělíme, s jakou leteckou společností bude vaše cesta realizována. Informace o konkrétním leteckém spojení se dozvíte nejpozději v Podrobných pokynech k zájezdu, obvykle 7 týdnů před odletem. V závislosti na podmínkách letecké společnosti si může CK vyžádat doplatek za zájezd i dříve, a sice k datu, který požaduje letecká společnost pro vystavení letenek. Podmínky jednotlivých leteckých společností mohou ovlivnit i výši storno poplatků v případě zrušení zájezdu ze strany zákazníka. Pracovníci CK Vás budou o této skutečnosti informovat. V případě leteckých spojení s přestupem na území USA je nutné mít na cestu zajištěn biometrický pas a ESTA. U nekatalogových individuálních zájezdů není zpravidla mezinárodní letenka zahrnuta v ceně zájezdu. Zákazníci mají možnost volit vlastní letecké spojení dle svých preferencí.

CK neručí za případné zpoždění a upozorňuje na možnost jeho vzniku z důvodu změny letového řádu, technických problémů, nepřízně počasí, apod. Zákazník by měl brát v potaz možnost vzniku zpoždění při plánování navazujících spojů, obchodních termínu či dovolené. CK neručí za případně vzniklou škodu v důsledku zpoždění a zákazníkovi v tomto případě nevzniká právo na odstoupení od SZ. Zákazníkovi nevzniká právo na náhradu služeb, které v důsledku zpoždění nemohly být čerpání, ani za jakékoliv jiné vzniklé škody.

Pro většinu zájezdů je odletovým místem letiště Praha, CK si vyhrazuje právo změnit místo odletu v závislosti na možnosti leteckého spojení do dané destinace. V případě požadavku klienta na jiné odletové místo, jiná data odletu a návratu či preference jiné letecké společnosti, může být cena zájezdu navýšena v závislosti na ceně požadovaného leteckého spojení.

 Je možné si zájezd individuálně prodloužit nebo zkrátit?

Ano. Tuto skutečnost je potřeba uvést do Smlouvy o zájezdu. Individuálně se pak dohodneme na zajištění dalších služeb či na individuálním odpojení či připojení k zájezdu.

Chci letět business třídou nebo mám speciální požadavky na leteckou společnost, pomůžete mi?

Není žádný problém zajistit Vám letenku ve vyšších než ekonomických třídách. Ochotně do rezervačního systému vložíme také číslo Vaší věrnostní karty, požadavek, že jste vegetarián...V rámci individuálních letenkových rezervací CK nezajišťuje konkrétní místa v letadle (tzv. seating). Na vyžádání bude zákazníkovi nejdříve týden před odletem zaslána informace o čísle letenky a booking reference, aby si místa v letadle mohl zajistit samostatně. Obecně platí, že letecká společnost umožňuje rezervaci konkrétních sedadel 48-24 hodin před odletem, služba může být leteckou společností zpoplatněna. U skupinových rezervací není individuální rezervace míst v letadle možná, sedadla přiděluje přímo letecká společnost a CK nemůže do již přidělených sedadel zasahovat.



Co když se zájezd zruší kvůli nedodržení minimálního počtu zákazníků na zájezd? Mohu si zvolit jiný zájezd? Co se stane se slevami, které jsem měl na původní zájezd?

V případě zrušení zájezdu z důvodu nedodržení minimálního počtu zákazníků, je cestovní kancelář povinna Vás informovat o této skutečnosti nejméně 20 dní před odletem na zájezd. Obvykle Vám nabídneme náhradní zájezdy, které můžete absolvovat za příznivější cenu. Pokud si vyberete jiný zájezd, požádáme Vás o vyplnění nové Smlouvy o zájezdu a všechny slevy, které byly odsouhlaseny na Váš původní zájezd včetně slevy za zrušenou akci budou zachovány (sleva věrnostní, za včasné přihlášení, skupinová apod.). leva se počítá se z katalogové ceny nového zájezdu. Jestliže si z naší nabídky nevyberete, zašleme Vám Vaši zálohu zpět způsobem, který si dohodneme.

Dokážete nám připravit zájezd na míru?

Každým rokem připravujeme celou řadu zájezdů na přání klientů, v různém počtu. Za dobu existence naší CK jsme zajišťovali cesty jak pro dvojice cestujících, tak i pro skupinu 200 osob. Stačí se na nás obrátit s konkrétním požadavkem a rádi Vám připravíme zájezd na míru.

Mohu cestovat s pasem, kterému vyprší platnost za 2 měsíce?

Do exotickýxh destinací se vyžaduje platnost  pasu 6 měsíců po ukončení cesty a také dostatečný počet volných stránek na víza i razítka. Do některých destinací je vyžadován biometrický pas. Při nedodržení těchto podmínek se může stát, že Vám na letišti nepovolí vycestovat a propadne Vám letenka i celý zájezd. Jestli-že nemáte pas s uvedenou platností, je potřeba zažádat si včas o nový pas. Příslušné úřady mají na vydání nového pasu lhůtu jeden měsíc. Pokud potřebujete pas vyřídit rychleji, tak je platnost pasu omezena pouze na 6 měsíců ode dne vydání a nemusí Vás opět pustit do letadla. Za nedostatky v zajištění formalit nese plnou zodpovědnost klient.

Podle čeho si mám správně vybrat správný typ zájezdu, který mně vyhovuje?

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte. Rádi Vám vše objasníme a rádi doporučíme vhodný zájezd právě pro Vás.

Co když musím zájezd zrušit?

Zákazník je oprávněn zrušit svoji SZ s Livingstone s.r.o. kdykoliv před odjezdem na zájezd. Za den odstoupení od SZ je považován den, kdy CK obdržela písemné vyjádření zákazníka o zrušení účasti na zájezdu (osobně na pobočce, doporučenou poštou nebo e-mailem).  Výše storno poplatku je stanovena skutečnými prokazatelnými náklady vynaloženými CK, minimálně však v procentech ze základní ceny zájezdu nesnížené o slevy či bonusy, a to takto:



70 - 31 dní před odjezdem .... 30 %
30 - 21 dní před odjezdem .... 50 %
20 - 5 dní před odjezdem ...... 70 %
4 - v den odjezdu* ................. 100 %

*při nedostavení se k odjezdu nebo v případě přerušení účasti z vlastní vůle či jiných příčin nezpůsobených CK.

(Skutečně vzniklými náklady se rozumí provozní náklady Livingstone s.r.o. a smluvně sjednané nebo právním předpisem stanovené náhrady tuzemským a zahraničním dodavatelům služeb). U nekatalogových akcí na zakázku mohou být storno poplatky stanoveny samostatnou smlouvou. V případech, kdy je potřeba hradit služby k zájezdu ve velkém časovém předstihu, mohou být storno podmínky upraveny. Zákazník bude písemně upozorněn na aktuální výši storno poplatku v Podrobných pokynech k zájezdu.

S ohledem na snahu snížit výši případně vzniklé škody způsobené stornováním zájezdu, doporučujeme sjednat si ve Smlouvě o zájezdu připojištění na storno zájezdu.

Jaká je velikost skupinky?

Neděláme autobusové zájezdy pro 45 osob. Naší filozofií je malá skupinka = větší poznání. Pro většinu poznávacích zájezdů je obvyklá velikost našich skupinek do 16 osob. U expedic či fyzicky náročnějších akcí se předpokládá maximální počet cestujících 7 – 10 osob.

Organizujete schůzky před zájezdem?

Schůzky před zájezdem většinou neorganizujeme, Vaše dotazy k zájezdům rádi objasní naši pracovníci.  V některých případech, když se jedná o organizačně náročnější zájezd či těžší expedici, může být schůzka organizována. O termínu schůzky budete s dostatečným časovým předstihem informováni.

Co jsou to letištní a odletové taxy?

Výše letištních tax uvedených v katalogu jsou orientační a vychází z platných ceníků v době tisku katalogu. Letištní taxy jsou již zahrnuty do ceny zájezdu.

Kromě letištních tax hrazených při nákupu letenky v ČR existují i tzv. odletové taxy, které nejsou zahrnuty v ceně zájezdu a hradí si je každý klient na místě, individuálně. Jejich orientační výše je uvedena v oddíle Cena nezahrnuje.

Je nějaké věkové omezení účastníků?

Děti mladší 18 let se mohou zájezdu zúčastnit pouze v doprovodu odpovědné osoby starší 18 let a s písemným souhlasem všech zákonných zástupců. V tomto případě je nutná konzultace s pracovníkem CK. V případě účasti starší osoby si může CK vyžádat potvrzení o zdravotní způsobilosti zákazníka a jeho prohlášení, že se zájezdu účastní na vlastní riziko a je si této skutečnosti vědom.

Výhodné parkování na letišti v Praze?

Chystáte se odletět z letiště Praha-Ruzyně a zvažujete, jak se na letiště dostat? Přijeďte svým vozem a výhodně zaparkujte na GO parking - prvním hlídaném parkovišti na letišti Ruzyně! Týdenní sazba za parkování vás navíc vyjde levněji, než jízda z centra Prahy a zpět taxíkem.

Parkování v těsné blízkosti letiště (2 km od terminálu) Vám nabízí tyto jedinečné výhody:

  • BEZPEČÍ (fyzická ostraha 24h denně, kamerový systém, pojištění)
  • RYCHLOST (nejbližší parkoviště svlastní dopravou klimatizovanými mini-busy kterminálům)
  • CENA (až o 64% levnější vporovnání skonkurenty) - a jako klienti CK Livingstone ještě levněji!
  • POHODLÍ (bankomat, on-line rezervace, technické služby)

Rezervujte si a zaplaťte své parkovací místo předem on-line jedním z těchto způsobů:


Celý katalog zájezdů


Novinky

13. 12. 2014

Mimořádná sleva 7% na vybrané zájezdy do Afriky

Mimořádná SLEVA 7%  na zájezdy do AFRIKY č.101-105,106,108 (Keňa, Tanzánie, Zanzibar, Uganda) platná pro všechny termíny v roce 2015. Platí...

více

archiv novinek


Novinky e-mailem

více o newsletteru


Kalendář akcí

21. 1. 2015  |  Promítání

PETER HABELER, světový horolezec

Jeden z nejslavnějších lezců světa. Společně s R. Messnerem jako první zdolali Everest bez umělého kyslíku. Průkopník alpského stylu je obrovský...

více


28. 1. 2015  |  Promítání

VÁCLAV HUDEČEK, houslový virtuos & VLADIMÍR ŠMICER, fotbalista & LADISLAV VÍZEK, internacionál

Václav Hudeček, houslový virtuos - ohromil už v 15 letech na koncertě v Londýně, vystupoval...

více


4. 2. 2015  |  Promítání

VÁCLAV MARHOUL, režisér & TOMÁŠ HANÁK, herec

Václav Marhoul, režisér - se svým filmovým vojskem obsadil ztracený Tobruk. Scénárista, režisér, herec a výborný manažer si vyzkoušel, jaké...

více


celý kalendář akcí



Kontakt

Centrála Brno

Dominikánské nám. 5, 602 00 Brno

GSM: +420 603 877 182
Tel.: +420 542 214 645
E-mail: info@livingstone.cz

Pobočka Praha

Student Agency s.r.o./Orbix s.r.o.
Revoluční 767/25, 110 00 Praha - Staré město

Tel.: +420 221 592 127
E-mail: praha@livingstone.cz

Slovensko

Kontaktujte prosím centrálu v Brně.