Často kladené otázky

 

Jak se mohu přihlásit na zájezd?

  1. Ověřte si, zda je na vybraném zájezdu ještě volné místo. 
  2. Vyplňte cestovní smlouvu (on-line či vytiskněte a vypište) a zašlete nám ji. Potvrzenou kopii Vám pošleme a požádáme o uhrazení zálohy.
  3. Zaplaťe zálohu.
  4. Doplatek zájezdu je nutné uhradit nejpozději do 40-ti dnů před zahájením zájezdu.

Podrobnější informace, jak se přihlásit na zájezd naleznete ZDE.

Kdy se přihlásit na zájezd?

Nechceme organizovat masové zájezdy, respektujeme vaše soukromí a omezený čas na poznávání. Někdy může být limitující počet míst v dopravních prostředcích či náročnost akce. Dalším důvodem k brzkému přihlášení na zájezd je i nezbytnost včas a kvalitně zajistit rezervaci služeb v zahraničí (letenky, ubytování, fakultativní aktivity, apod.). Za včasné přihlášení nabízíme výrazné slevy.

Pokud máte vlastní skupinku, kontaktujte nás. Rádi připravíme speciální program, nebo jiný termín.

Dá se udělat rezervace místa na zájezdu?

Ověřte si, zda jsou v zájezdu volná místa. Rezervace volného místa do určitého data je možné udělat telefonicky či písemně. Pokud se do smluveného data neozvete, rezervace může být zrušena.

Kdy mám místo na zájezdu skutečně potvrzené?

Vaše přihláška se stává závaznou až po uhrazení zálohy, splatné v den doručení potvrzené Cestovní smlouvy. Záloha na zájezd se hradí ve výši 30 000 Kč za osobu u zájezdů s cenou do 60 000 Kč a 40 000 Kč u zájezdů s cenou nad 60 000 Kč.

Jakým způsobem mohu zaplatit zálohu a doplatek?

Platbu je možné provést v hotovosti, poštovní poukázkou na adresu Livingstone s.r.o., Dominikánské nám. 5, Brno 602 00 nebo bankovním převodem na náš účet číslo 176661005/0300 u ČSOB, pobočka Brno, Joštova 5. Konstantní symbol je 0308, variabilní symbol je Vaše rodné číslo. Specifický symbol je číslo zájezdu. Bohužel nepřijímáme platby kreditní kartou.

Lze vystavit fakturu za zájezd?

Na vystavení faktury je potřeba se domluvit s našimi asistentkami prodeje. Na naši adresu zašlete přesné fakturační údaje, uveďte jména osob, za jejichž platbu má být faktura vystavena. Můžeme vystavit fakturu na celkovou částku za zájezd nebo na její část. Ve znění faktury musí být uveden rozsah služeb a destinace, kde je zajištění služeb prováděno. Upozorňujeme, že faktury dodatečně k uskutečněným cestám nevystavujeme.

Do kdy je potřeba uhradit doplatek?

Doplatek za zájezd je potřeba uhradit po zaslání finální kalkulace na zájezd, kterou od nás obdržíte nejpozději 7 týdnů před odletem. K doplatku zájezdu přikládáme také informace o Vašem odletu a příletu, informace o potřebných vízech a podrobné informace k zájezdu. Vše Vám bude zasláno na Váš email, případně poštou na adresu, kterou jste uvedli na přihlášku.

Jaké pojištění je v ceně zájezdu?

U všech zájezdů pořádaných CK Livingstone je pojištění léčebných výloh již zahrnuto do ceny zájezdu. V ceně zájezdu je základní cestovní pojištění, které se vztahuje na úhradu léčebných výloh v zahraničí až do částky 5,4 mil. Kč na službu EuroAlarm – aktivní asistenci 24 hodin denně (zajištění lékařského převozu, repatriace a přivolání opatrovníka). Kartičku od pojišťovny obdržíte před odletem. Jste pojištěni po celou dobu zájezdu. Bližší informace naleznete v našem katalogu nebo na www.evropska.cz. Pro zájezdy, kde jsou výstupy na vysoké hory, je potřeba připlatit připojištění SPORT. Pokud je zájezd pořádán partnerskou cestovní kanceláří, nabídneme Vám jiné podmínky sjednání cestovního pojištění.

Co je to připojištění PLUS a SPORT?

Prostřednictvím naší cestovní kanceláře si můžete sjednat připojištění (990 Kč, balíček služeb na 30 dnů) na následující služby - pojištění zavazadel, odpovědnost za škody, pojištění storna zájezdu, pojištění přerušení cesty, kompenzace nevyužité dovolené. Vzhledem k tomu, že částky za zájezd jsou poměrně vysoké, doporučujeme si sjednat toto připojištění. Jestliže ze závažných důvodů nebudete moci cestu podstoupit, můžete žádat u Evropské pojišťovny náhradu vzniklé škody, plynoucí z výše storna za zájezd. U akcí, jejichž součástí je vysokohorská turistika, je nezbytně nutné uzavřít připojištění pro tento druh aktivit. Evropská cestovní pojišťovna nabízí k připojištění PLUS navíc i připojištění SPORT za 990 Kč.

Jaké potřebuji cestovní doklady?

Na všechny naše cesty potřebujete platný cestovní pas. Zkontrolujte si svůj cestovní pas! Většina zemí vyžaduje platnost 6 měsíců po ukončení cesty a také dostatečný počet volných stránek na víza i razítka. Pokud často cestujete, je možné si na příslušném úřadě vyřídit druhý pas.

Cestuji sám. Musím platit příplatek za jednolůžkový pokoj?

Mnoho našich zákazníků cestuje individuálně. Máte na výběr dvě možnosti. Žádat na přihlášce doobsazení, v tomto případě se snažíme maximálně vyhovět a najít jiného samostatného cestovatele, s kterým budeme sdílet pokoj. Pokud se nám to nepodaří, budeme ve finální kalkulaci žádat téměř u všech zájezdů o doplatek za jednolůžkový pokoj. Jestliže cestujete sám a vyžadujete jednolůžkový pokoj, ve většině případech Vám jej zajistíme za příplatek. Tuto skutečnost je třeba poznamenat v cestovní smlouvě. U zájezdů jsou příplatky za jednolůžkový pokoj uvedeny v naší nabídce, v odstavci cena nezahrnuje.

Cestujeme jako tříčlenná rodina. Je možné ubytování v třílůžkovém pokoji?

Standardem ubytovacích kapacit jsou dvoulůžkové pokoje. Ve většině případů nejsme schopni zajistit rovnocenná tři lůžka na jednom pokoji. Podmínky každé destinace se liší. Obraťte se na nás s touto žádostí a my možnosti v příslušné destinaci prověříme.

Kdy a jakým způsobem mi předáte podrobné informace o zájezdu – odlety a přílety, jakou se letí leteckou společností, co s sebou, apod.?

Obvykle nejpozději 7 týdnů před odletem Vám zašleme definitivní informace o Vašem odletu. Pokyny zasíláme obvykle emailem, vyjímečně na poštovní adresu, kterou jste uvedli na přihlášce.

Jakým způsobem se budu na zájezdu stravovat?

Součástí poznávání exotických zemí je i seznámení s místní kuchyní. Pokud není stravování zahrnuto do ceny zájezdu, bude Vám náš průvodce plně nápomocen s výběrem restaurací. Bude Vás informovat o místních specialitách a možnostech nakupování. Ve většině destinací není se stravováním žádný problém. Pouze v některých případech například na treku v horách je potřeba si samostatně uvařit. Na tuto skutečnost budete upozorněni v podrobných informacích k zájezdu. Do některých krajin platí zákaz dovozu potravin (např. Austrálie, Nový Zéland, USA,...).

Co očkování a zdravotní prevence na cestách?

S cestami do exotických zemí často souvisí i zvláštní zdravotní opatření. Do některých zemí je vyžadováno povinné očkování, jiná se doporučují. Užívání léků a očkování jakéhokoli druhu je třeba konzultovat s odborným lékařem nebo na hygienické stanici. Pro vaši základní orientaci mohou sloužit také webové stránky www.domuvezdravi.cz. S žádostí o odbornou konzultaci se obraťte na specializovaná centra cestovní medicíny.

V BRNĚ Např. Fakultní nemocnice Brno-Bohunice, oddělení cestovní medicíny, tel. 543 192 266, Ambulance cestovní medicíny MUDr. Vladimír Strakrle, Údolní 16, Brno (vchodem lékárny do I.patra), tel: 545 240 743, nebo 545 216 670, www.strakrle.com. Centrum cestovní medicíny TravelMedicom, s.r.o. Orlí 18, Brno, tel: 542 211 206 či 722 056 997, www.ockovanidozahranici.cz.

Dále v PRAZE Ambulance cestovní medicíny infekční kliniky FN Na Bulovce nabízí komplexní zajištění očkování podle rizik v cílové zemi, profylaxe malárie, konzultace, prohlídky. Budínova 2, 3. patro, Praha 8, tel: 266 082 440, http://inf3.lf1.cuni.cz/poradentstvi.html. Centrum cestovní medicíny, Havelská 14, Praha 1, tel.: 222 094 121, http://www.medpharm.cz/ccm/.

V HRADCI KRÁLOVÉ je Centrum očkování a cestovní medicíny na Poliklinice II, Bratří Štefanů 895, Hradec Králové, www.vakcinace.cz.

Očkovací centra a další centra cestovní medicíny jsou i po celé České republice adresy a očkovací místa naleznete na http://www.vakciny.net/index_SO/strediska_SO.htm, www.ockovacicentrum.cz, www.zdravinacestach.cz či na www.zukolin.cz.

Podstatná a dlouhodobě účinná je prevence proti hepatitidě A (event. B) a břišnímu tyfu. Do některých oblastí jsou doporučená antimalarika.

Je nutné, abyste měli s sebou v příruční lékárničce kromě dostatečné zásoby léků, které pravidelně používáte, alespoň některé základní potřeby pro první pomoc (sterilní obinadlo, náplast, antiseptikum, elastické obinadlo, dezinfekce pro ošetření drobných poranění); bolesti, teplota, nachlazení, bolení v krku (Aulin, Paralen, Acylpyrin, Ataralgin, Ibuprofen), desinfekce krku, nosní kapky, oční kapky (Opthalmo-Septonex); střevní potíže (Normix, Smecta, Immodium, Endiaron); alergie (Fenistil, Zyrtec, ADAC), cestovní nevolnost (Nokinal, žvýkačky Travel-Gum); kožní plísně (Micetal, Myfungar, Batrafen); léky proti štípnutí hmyzem (Fenistil); Repelent (Autan, Bayrepel); Opalovací krém; proti spáleninám (Panthenol); případně malý teploměr. Antibiotika a případně antimalarika (konzultujte s lékařem). Nezapomeňte před odjezdem navštívit kromě svého lékaře i zubaře.

Na většině navštívených míst je možné zakoupit pitnou vodu v originál uzavřených láhvích, ale ani ta nemusí byt stoprocentně bezpečná. Nedoporučuje se konzumovat nápoje s ledem. Během treku v horách budeme odkázáni na přírodní zdroje či vlastní zásoby. K tomuto účelu je vhodné si pořídit přenosný filtr na přípravu pitné vody, např. značky KATADYN (zákazníkům CK Livingstone nabízí firma KATADYN slevu 5% při nákupu přes firemní web www.katadyn.cz - viz přiloženy slevový kupon). Obzvláště praktickou pomůckou je filtrační láhev KATADYN Bottle, která Vám poskytne maximálně bezpečnou pitnou vodu a lze ji využit i k čistění zubů a omývaní obličeje. Vizuálně čirou vodu je možné také chemicky dezinfikovat (účinnou dezinfekci bez zdravotních rizik zajistí např. přípravek MICROPUR Forte) nebo sterilizovat převařením.

Co když do mnou zvolené destinace potřebuji víza?

Pro návštěvu některých destinací je stále potřeba vyřídit si vstupní víza. Cestovní formality - víza si můžete zajistit sami nebo prostřednictvím naší cestovní kanceláře,  a to za poplatek 300 Kč za jedno vízum, pokud je ambasáda příslušné země v Praze nebo 600 Kč, pokud mají země svá zastoupení v jiných zemích (Berlín, Vídeň, Londýn, apod.). V dostatečně časovém předstihu Vás upozorníme, jaká víza jsou třeba a jaké doklady je nezbytně nutné odevzdat na ambasádě. Co se týče platnosti pasu, je nutné, aby byl platný obvykle 6 měsíců po návratu ze zahraničí, některé země vyžadují dokonce 12 měsíců. V cestovním pase byste měli mít obvykle nejméně 2 prázdné stránky pro udělení víza a razítek (v některých případech i více v závislosti na vízově náročném zájezdu).

Pokud je nutné pro vstup do země mít víza (s výjimkou USA a Austrálie) pomohou Vám naši pracovníci s jejich vyřízením. Kromě poplatku za víza, je třeba uhradit manipulační poplatek ve výši 300 Kč za zprostředkování každého víza. Vízové formuláře tvoří obvykle přílohu informačního dopisu. Pokud zákazník nedoručí vše potřebné (platný cestovní pas, příslušný počet fotografií, vyplněné formuláře, případně další doklady) do data uvedeném v informačním dopise, může cestovní kancelář odmítnout vízum zprostředkovat. V případě, že jste cizí státní příslušník, je třeba ověřit si u příslušného úřadu, jaké vstupní formality musíte pro vstup do dané země splňovat.

Cestovní kancelář Livingstone není garantem toho, zda Vám příslušný zastupitelský úřad víza udělí. Je to plně v jeho kompetenci a CK Livingstone nenese žádnou zodpovědnost, pokud kvůli neudělení víza, nebudete moci cestu absolvovat.

Kdy od cestovní kanceláře obdržíme všechny potřebné dokumenty (pas, letenku, kartičku pojištěnce, apod.)?

Všechny potřebné doklady obdržíte na letišti před odletem od pracovníka naší CK. Pokud se odbavujete na letišti sami, zašleme Vám vše poštou jako cenné psaní.

Co cena zájezdu nezahrnuje? Jaké budu potřebovat kapesné? Mám si vzít hotovost nebo kreditní kartu?

Odpovědi na tyto otázky naleznete v podrobném informačním dopise, který dostanete před odletem. Obecně platí, že jako měna jsou nejlepší americké dolary vydané po roce 2003 nebo EURa. Ve většině zemí není problém s použitím mezinárodních „embosovaných“ platebních karet. Ve větších městech je k dispozici spolehlivá síť bankomatů. Nedoporučujeme karty typu Electron – ale embosované, které mají „vystouplá“ písmena.

V informačních dopisech uvádíme sumu, kterou doporučujeme jako minimální kapesné, které bude potřeba k uhrazení vstupů a odletových tax z dané destinace, k nákupu jídla či k zakoupení víza v případě, že je možné ho obdržet až při vstupu do země. Záleží však na Vás, kolik suvenýrů si z dané země budete chtít odvézt, či si každý večer dopřejete láhev kvalitního vína. Výše kapesného je velmi individuální záležitostí. Doporučujeme si vzít minimálně polovinu doporučeného kapesného v hotovosti.

Je mezinárodní letenka vždy v ceně zájezdu? Odkud mohu letět?

Letecká doprava je součástí ceny zájezdu, pokud není uvedeno jinak. CK pro zákazníka jeho jménem na základě uzavření CS zajistí u dodavatele nákup letenek na linkové lety leteckých společností. Ceny letenek a letištních tax, které jsou zahrnuty do ceny zájezdu, jsou tvořeny na základě ceníků známých v době tvorby katalogu. Storna a změny letenek vychází z podmínek jednotlivých leteckých společností. U většiny zájezdů se snažíme využívat tzv. skupinových rezervací. V letadle konkrétní letecké společnosti máme rezervován určitý počet míst. Pokud tuto informaci již známe, rádi vám sdělíme, s jakou leteckou společností bude vaše cesta realizována. Informace o konkrétním leteckém spojení se dozvíte nejpozději v „Podrobných informačních pokynech", obvykle 7 týdnů před odletem. V závislosti na podmínkách letecké společnosti si může CK vyžádat doplatek za zájezd i dříve, a sice k datu, které požaduje letecká společnost pro vystavení letenek. Podmínky jednotlivých leteckých společností mohou ovlivnit i výši stornopoplatků v případě zrušení zájezdu ze strany zákazníka. Pracovníci CK Vás budou o této skutečnosti informovat.

CK neručí za případné zpoždění a upozorňuje na možnost jeho vzniku z důvodu změny letového řádu, technických problémů, nepřízně počasí, apod. Zákazník by měl brát v potaz možnost vzniku zpoždění při plánování navazujících spojů, obchodních termínu či dovolené. CK neručí za případně vzniklou škodu v důsledku zpoždění a zákazníkovi v tomto případě nevzniká právo na odstoupení od Cestovní smlouvy. Zákazníkovi nevzniká právo na náhradu služeb, které v důsledku zpoždění nemohly být čerpání, ani za jakékoliv jiné vzniklé škody.

Při skupinové rezervaci je většinou odlet z Prahy. Po domluvě se dá v některých případech zajistit i odlet z Vídně.

Je možné si zájezd individuálně prodloužit nebo zkrátit?

Ano. Tuto skutečnost je potřeba uvést do cestovní smlouvy – přihlášky. Individuálně se pak dohodneme na zajištění dalších služeb či na individuálním odpojení či připojení k zájezdu.

Chci letět business třídou nebo mám speciální požadavky na leteckou společnost, pomůžete mi?

Není žádný problém zajistit Vám letenku ve vyšších než ekonomických třídách. Ochotně do rezervačního systému vložíme také číslo Vaší věrnostní karty, požadavek, že jste vegetarián...

Co když se zájezd zruší kvůli nedodržení minimálního počtu zákazníků na zájezd? Mohu si zvolit jiný zájezd? Co se stane se slevami, které jsem měl na původní zájezd?

V případě zrušení zájezdu z důvodu nedodržení minimálního počtu zákazníků, je cestovní kancelář povinna Vás informovat o této skutečnosti nejméně 20 dní před odletem na zájezd. Obvykle Vám nabídneme náhradní zájezdy, které můžete absolvovat za příznivější cenu. Pokud si vyberete jiný zájezd, požádáme Vás o vyplnění nové přihlášky a všechny slevy, které byly odsouhlaseny na Váš původní zájezd včetně slevy za zrušenou akci budou zachovány (sleva věrnostní, za včasné přihlášení, skupinová apod.) a počítá se z ceny nového zájezdu. Jestliže si z naší nabídky nevyberete, zašleme Vám Vaši zálohu zpět způsobem, který si dohodneme.

Dokážete nám připravit zájezd na míru?

Každým rokem připravujeme celou řadu zájezdů na přání klientů, v různém počtu. Za dobu existence naší CK jsme zajišťovali cesty jak pro dvojice cestujících, tak i pro skupinu 200 osob. Stačí se na nás obrátit s konkrétním požadavkem a rádi Vám připravíme zájezd na míru.

Mohu cestovat s pasem, kterému vyprší platnost za 2 měsíce?

Většina zemí požaduje minimální platnost pasu 6 měsíců po návratu do své země. Může se stát, že Vám na letišti nepovolí vycestovat a propadne Vám letenka i celý zájezd. Jestli-že nemám pas s uvedenou platností, je potřeba zažádat si včas o nový pas. Příslušné úřady mají na vydání nového pasu lhůtu jeden měsíc. Pokud potřebujete pas vyřídit rychleji, tak je platnost pasu omezena pouze na 6 měsíců ode dne vydání a nemusí Vás opět pustit do letadla. Za nedostatky v zajištění formalit nese plnou zodpovědnost klient.

Podle čeho si mám správně vybrat správný typ zájezdu, který mně vyhovuje?

Pro správný výběr akce napomohou piktogramy uvedené u jednotlivých zájezdů. V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte. Rádi Vám vše objasníme a rádi doporučíme vhodný zájezd právě pro Vás.

Co když musím zájezd zrušit?

Zákazník je oprávněn zrušit svoji CS s Livingstone s.r.o. kdykoliv před odjezdem na zájezd. Za den odstoupení od CS je považován den, kdy CK obdržela písemné vyjádření zákazníka o zrušení účasti na zájezdu (osobně na pobočce , mailem nebo doporučenou poštou). Zákazník je povinen zaplatit CK stornopoplatek. Výše stornopoplatku je stanovena skutečnými prokazatelnými náklady vynaloženými CK, minimálně však v procentech ze základní ceny zájezdu nesnížené o slevy či bonusy, a to takto:

70 - 31 dní před odjezdem .... 30 %
30 - 21 dní před odjezdem .... 50 %
20 - 5 dní před odjezdem ...... 70 %
4 - v den odjezdu* ................. 100 %

*při nedostavení se k odjezdu nebo v případě přerušení účasti z vlastní vůle či jiných příčin nezpůsobených CK.

(Skutečně vzniklými náklady se rozumí provozní náklady Livingstone s.r.o. a smluvně sjednané nebo právním předpisem stanovené náhrady tuzemským a zahraničním dodavatelům služeb).

V případech, kdy je potřeba hradit služby ve velkém časovém předstihu, mohou být storno podmínky upraveny. Klienti budou o této skutečnosti informováni. S ohledem na snahu snížit výši případně vzniklé škody vzniklé stornováním zájezdu, doporučujeme sjednat si v cestovní smlouvě (přihlášce) připojištění PLUS vztahující se i na storno zájezdu.

Jaká je velikost skupinky?

Neděláme autobusové zájezdy pro 45 osob. Naší filozofií je malá skupinka = větší poznání. Pro většinu poznávacích zájezdů je obvyklá velikost našich skupinek do 16 osob. U expedic či fyzicky náročnějších akcí se předpokládá maximální počet cestujících 8 – 10 osob.

Organizujete schůzky před zájezdem?

Schůzky před zájezdem organizujeme jen v případě, že se jedná o organizačně náročnější zájezd či těžší expedici. O termínu schůzky budete s dostatečným časovým předstihem informováni.

Co jsou to letištní a odletové taxy?

Výše letištních tax uvedené v katalogu jsou orientační a vychází z platných ceníků v době tisku katalogu. Pro zájezdy s odletem v roce 2014 jsou taxy již zahrnuty do ceny zájezdu.

Kromě letištních tax hrazených při nákupu letenky v ČR existují i tzv. odletové taxy, které nejsou zahrnuty v ceně zájezdu a hradí si je každý klient na místě, individuálně, jejich orientační výše je uvedena v oddíle cena nezahrnuje.

Je nějaké věkové omezení účastníků?

Co se týče dětí, obecně nedoporučujeme tyto cesty podnikat s dětmi, které jsou mladší než 12 let. Záleží však na náročnosti akce a je nutné účast dětí konzultovat předem s asistentkami prodeje. V případě starších a zkušených cestovatelů platí stejné pravidlo. Záleží na typu zájezdu a jeho náročnosti.

Výhodné parkování na letišti v Praze?

Chystáte se odletět z letiště Praha-Ruzyně a zvažujete, jak se na letiště dostat? Přijeďte svým vozem a výhodně zaparkujte na GO parking - prvním hlídaném parkovišti na letišti Ruzyně! Týdenní sazba za parkování vás navíc vyjde levněji, než jízda z centra Prahy a zpět taxíkem.

Nejmodernější parkování v těsné blízkosti letiště (2 km od terminálu) Vám nabízí tyto jedinečné výhody:

  • BEZPEČÍ (fyzická ostraha 24h denně, kamerový systém, pojištění)
  • RYCHLOST (nejbližší parkoviště svlastní dopravou klimatizovanými mini-busy kterminálům)
  • CENA (až o 64% levnější vporovnání skonkurenty) - a jako klienti CK Alex ještě levněji!
  • POHODLÍ (bankomat, on-line rezervace, technické služby)

Rezervujte si a zaplaťte své parkovací místo předem on-line jedním z těchto způsobů:


Celý katalog zájezdů


Novinky

20. 10. 2014

Katalog zájezdů LIVINGSTONE 2015 právě vyšel

Právě dnes máme pro vás připraven nový tištěný katalog zájezdů LIVINGSTONE 2015. Jste-li našimi zákazníky, přijde vám domů v nejbližších dnech automaticky. Případně si jej můžete objednat...

více

archiv novinek


Novinky e-mailem

více o newsletteru


Kalendář akcí

5. 11. 2014  |  Výstava

Exotický koncert v Plzni

Srdečně zveme na další z oblíbených večerů, které jsou doprovodným programem naší výstavy ŠANGRI-LA. Můžete se těšit na: UVÍTÁNÍ A DEKOROVÁNÍ HOSTŮ –...

více


7. 11. 2014  |  Festival

Festival Kolem světa a Mezinárodní festival outdoorových filmů MFOF v Brně

V termínu 7. - 9.11. 2014 vás opět zveme na filmový festival KOLEM SVĚTA, jehož spolupořadatelem je CK LIVINGSTONE....

více


celý kalendář akcí



Kontakt

Centrála Brno

Dominikánské nám. 5, 602 00 Brno

GSM: +420 603 877 182
Tel.: +420 542 214 645
E-mail: info@livingstone.cz

Pobočka Praha

Student Agency s.r.o./Orbix s.r.o.
Revoluční 767/25, 110 00 Praha - Staré město

Tel.: +420 221 592 127
E-mail: praha@livingstone.cz

Slovensko

Kontaktujte prosím centrálu v Brně.